De gele hesjes roepen weliswaar om goedkopere diesel, maar eigenlijk vragen ze niets anders dan betaalbare mobiliteit, constateert Kris Peeters.
Binnenkort wordt weer het ‘woord van het jaar’ gekozen. Van mij mag het ‘fluohetze’ worden. Vorige week las ik het voor het eerst als een hashtag in een tweet van een collega. Hij klaagde daarmee de campagne aan die fietsers ertoe wil bewegen altijd een fluohesje te dragen. Frank Deboosere, tot nog toe vooral bekend om zijn ‘ochtendgrijs’, ontpopte zich tot de mascotte ervan. Met de beste bedoelingen, zeer zeker
Lees verder op Standaard.be
Binnenkort wordt weer het ‘woord van het jaar’ gekozen. Van mij mag het ‘fluohetze’ worden. Vorige week las ik het voor het eerst als een hashtag in een tweet van een collega. Hij klaagde daarmee de campagne aan die fietsers ertoe wil bewegen altijd een fluohesje te dragen. Frank Deboosere, tot nog toe vooral bekend om zijn ‘ochtendgrijs’, ontpopte zich tot de mascotte ervan. Met de beste bedoelingen, zeer zeker.